لباس مجلسی ایده آل با پارچه ی مناسب برای انواع تیپ اندام

در این مقاله قصد داریم تیپ های مختلف اندام و لباس های مناسب برای هر تیپ اندام را بررسی کنیم.

لباس مجلسی ایده آل با پارچه ی مناسب برای انواع تیپ اندام

لباس مجلسی ایده آل با پارچه ی مناسب برای انواع تیپ اندام

چگونه لباس مجلسی ایده آل با پارچه های مناسب  را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنیم؟


همه ما از مد آگاه هستیم.چه کسی نیست؟؟ ما روزها و شب ها را به دنبال بهترین لباس مجلسی هایی می گذرانیم که مناسب ما هستند، رنگ هایی که باید دنبالشان باشیم و چه چیزهایی که نباید بپوشیم.. ما می دانیم که این فقط لباس و استایل مناسب نیست که بهترین ها را در ما به نمایش می گذارد، بلکه ظاهری که دنبال می کنیم نیز هست.فروشگاه اینترنتی لباس مجلسی نارسیا شما را در این زمینه راهنمایی می کند.





اگر زن هستید، این احتمال وجود دارد که هرگز از ظاهر خود راضی نباشید. کمی بیش از حد اضافه وزن در ناحیه شکم یا کمی بیش از حد لاغری بر روی شانه ها، و برجسته نبودن بعضی از نقاط، ما همه ی این  داستان ها را می دانیم!!! خوب، شما نمی توانید بدن خود را در تمام طول مسیر تغییر دهید. اما کمترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که چیزهایی را انتخاب کنید که آن را زیباتر نشان می‌دهند نه اینکه شمارا نسبت به آن احساس افسردگی کنید.

حتماً یک لباس مجلسی زیبا خریده اید تا لاغرتر به نظر برسید، اما اگر لایکرا باشد، مطمئناً شانس خود را برای پنهان کردن ضایعات کاهش داده اید.همین امر اگر خیلی لاغر هستید و اغلب در نهایت لباس‌ مجلسی هایی را با مواد مصنوعی کششی می‌خرید و در نهایت ظاهری شفاف از پوست ایجاد می‌کنید که برای شما صدق می‌کند!!!

ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم تا متوجه شوید چه مدل لباس مجلسی ها با  چه نوع پارچه هایی را انتخاب کنید تا اندام شما را به بهترین نحو نمایش دهد و ایرادات اندامی شما را تا جای ممکن پوشش دهد.


مینی های لاغر (نوع بدن مستطیل)


اگر لاغر هستید، اندام صافی دارید و چربی بسیار کمتری روی خود دارید،به لباس مجلسی احتیاج دارید تا شما را حجیم تر نشان دهد به پارچه هایی نیاز دارید که در بدن شما منحنی ایجاد کنند. پارچه های تنگ یا چسبنده به بدن مانند اسپندکس چندان مناسب شما نیستند.شما باید پارچه هایی مانند پنبه، کتان، ابریشم و ساتن را انتخاب کنید که وز دار هستند و حجم بیشتری دارند.از لباس های تنگ یا خیلی گشاد در لباس مجلسی نیز خودداری کنید.


زنان باریک و خوش اندام (شکل ساعت شنی)


در مورد اینکه چه چیزی می‌توانید بپوشید و چه چیزی را نه، محدودیت‌های بسیار کمتری وجود دارد، اما ما همچنان می‌خواهیم از لباس مجلسی متناسب با پارچه‌های گشاد و گشادتر مانند ژورژت یا ساتن دوری کنید. شما می‌توانید پیراهن مات، اسپندکس، پنبه، ابریشم و ساتن را انتخاب کنید.لباس مجلسی با پارچه‌های تنگ‌تر گزینه‌های مطمئنی برای شما هستند و برای لباس‌های تنگ یا لباس‌های بدن نما نیز علامتی دارید.


استایل  گلابی شکل


اینها زنانی هستند که کتف سنگین تری دارند و بیشتر چربی آنها زیر کمر است. همیشه باید به یاد داشته باشید که نقطه مثبت شما بالاتنه شماست و به سراغ لباس مجلسی ها و پارچه هایی بروید که از آن مراقبت می کنند.به سراغ پارچه‌های روانی بروید که به باسنتان نمی‌چسبند مانند پنبه، پلی استر، کتان، شیفون، پارچه ابریشمی، ساتن و ژورژت.از ابریشم و پنبه جدا بپرهیزید. هرگز سراغ پارچه ها و لوازم  کششی نروید، به خصوص برای شلوارهای ساق و شلوار جین.



استایل سیبی شکل


به نظر می رسد که زنان زیر این دسته وزن بالایی دارند. آنها دارای سینه های منحنی تر و پرتر با اندازه کمی کمر هستند. آنها پاهای زیبایی دارند و این چیزی است که ما باید همیشه به یاد داشته باشید!

شما باید از لباس مجلسی با پارچه های چسبنده مانند اسپندکس و لیکرا اجتناب کنید، به جای آن پارچه هایی که به سمت کمر پرتر هستند، استفاده کنید.پنبه و کتان بهترین گزینه برای شما هستند. اینها توجه اضافی را از بالاتنه گرفته و ظاهر کلی را متعادل می کند.



نوع بدن مثلث معکوس(توت فرنگی شکل)


زنانی که مدیون این کانتورهای بدن هستند متعلق به دنیای مدلینگ هستند. آنها شانه های پهن و خوش رنگ و سینه های پرتری دارند. آنها کمر باریکی دارند و همیشه می توانند پاهای خود را به رخ بکشند.

اگر به شکل مثلث معکوس تعلق دارید، به سراغ لباس مجلسی با پارچه های روان مانند پارچه ابریشمی، شینیون، ژورت و غیره بروید.همچنین مطمئن شوید که پارچه‌های پایینی را آزمایش کرده و از پارچه‌های کشدار لاغر مانند اسپندکس، لیکرا، چرم و غیره اجتناب کنید.

تمام گفته‌ها و نکته ها برای اینست،تا شما مطمئن شوید که هنگام انتخاب پارچه برای لباس‌هایتان هیچ اشتباهی مرتکب نمی‌شوید. سعی کنید با توصیه های بالا  جلو بروید و ما تضمین می کنیم که نگاه مردم به شما را تغییر خواهیم داد!!! خوب لباس بپوشید، خوب به نظر برسید!!!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.